آخرین اخبار
کد مطلب: 136465
کساني که هنوز چشم اميد به برجام دارند، بيانات رهبر انقلاب را هم تحريف مي‌کنند
تاریخ انتشار : 1399/09/29 09:11:39
نمایش : 822
نايب رئيس کميسيون اجتماعي مجلس گفت: تفکري که برجام را دنبال مي‌کرد و امروز هم چشم اميد به برجام دارد، حرف‌هاي رهبر معظم انقلاب را هم تحريف مي‌کنند و اين افراد به دنبال حقيقت نيستند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان،  عباس گودرزي نماينده مردم بروجرد در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس،‌ با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب مبني بر بي‌اثر کردن تحريم‌ها، گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخير خود اگر چه گفته‌اند که اگر امکان رفع تحريم‌ها وجود داشته باشد يک ساعت هم نبايد درنگ کرد اما در ادامه اولاً بر بي‌اثر کردن تحريم‌ها تأکيد داشتند و ديگر اينکه عنوان کردند که البته ۴ سال است که تحريم‌ها نه تنها رفع نشده بلکه بيشتر هم شده است.

وي افزود: تفکري که برجام را دنبال مي‌کرد و امروز هم چشم اميد به برجام دارد، حرف‌هاي رهبر معظم انقلاب را هم تحريف مي‌کنند و اين افراد به دنبال حقيقت نيستند.

نايب رئيس کميسيون اجتماعي مجلس اظهار داشت:‌حاميان برجام اهداف و برنامه‌هاي خود در برجام را دنبال مي‌کنند و همه چيز را هم از منظر برجام مي‌نگرند و زاويه ديد آنها برجام است و هر آنچه که با برجام مغايرت داشته باشد اين افراد آمادگي پذيرش آن را ندارند.

گودرزي خاطرنشان کرد:برجام نه تنها مشکلي را از ما حل نکرد و تحريمي را برنداشت بلکه ما امروز شاهد اعمال تحريم‌هاي بيشتر در کشور هم هستيم.

وي افزود:‌ با وجود اينکه امروز شرايط کشور بدتر هم شده حاميان برجام حاضر نيستند تغيير جهت دهند و رويکرد جديدي را با اتکا به ظرفيت‌هاي داخلي اتخاذ کنند.

نايب رئيس کميسيون اجتماعي مجلس اظهار داشت: حاميان برجام به خاطر تعصباتشان نسبت به اين توافقنامه حتي فرمايشات رهبر معظم انقلاب را هم تحريف شده و ناقص شده بيان مي‌کنند. رهبر معظم انقلاب گفتند ما هم دوست داريم تحريم‌ها برداشته شود و براي اين کار يک ساعت هم نبايد وقت از دست برود اما در ادامه عنوان کردند 4 سال است که ما معطل مانده‌ايم و اينکه اين راهي که حاميان برجام مي‌روند به ترکستان است و ادامه اين راه جز فرصت‌سوزي، تعلل و تعطيلي نتيجه ديگري ندارد.

گودرزي خاطرنشان کرد: رهبري فرمودند بايد تحريم‌ها را خنثي و بي‌اثر کنيم و تا زماني که کشور ما از ناحيه تحريم‌ها آسيب‌پذير باشد تحريم هم خواهد بود کشوري که زيرساخت‌هايش به گونه‌اي باشد که با هر تکان و تحريمي آسيب جدي ببيند طبيعتا دشمن هم به فکر ضربه زدن به آن است و با اين وضعيت طبعا دشمن فشارش را حداکثري خواهد کرد چرا که احساس مي‌کند اين کشور از اين طريق مي‌تواند آسيب ببيند.

وي ادامه داد: ‌اما زماني که دشمن احساس کند تحريم‌هايش بي‌اثر است از اراده خودش صرف نظر مي‌کند و از تصميم خودش باز مي‌گردد و نه تنها فشارش را حداکثري نخواهد کرد بلکه فشارهايش را بر مي‌دارد.

نايب رئيس کميسيون اجتماعي مجلس اظهار داشت: کشور ما اين ظرفيت را دارد که تحريم را بي‌اثر کند ما در شرايط تحريم توانستيم غناي اورانيم را به 20 درصد برسانيم. ما در شرايط تحريم توانستيم موشک دوربرد نقطه‌زن طراحي کنيم. ما در شرايط تحريم توانستيم کنش‌هاي مؤثري در منطقه داشته باشيم و به پيشرفت‌هاي چشمگيري دست پيدا کنيم.

گودرزي ادامه داد: اما اظهار ضعف‌ها و ترديدها در دل و ذهن مسؤولان و همراهي بعضي از جريانات مرعوب داخلي باعث شد تا دشمن به تحريم اميدوار شود.

نايب رئيس کميسيون اجتماعي مجلس در پايان گفت: ما نه تنها در داخل کشور بلکه در سرتاسر جهان بايد تحريم‌ها را بي‌اثر کنيم و اين کار با به راه‌اندازي باشگاه تحريمي‌ها ميسر مي‌شود در دولت آينده باشگاه تحريمي‌ها با قدرت و با قوت قطع و يقين مسير خود را طي خواهد کرد و با نشست‌هايي بين مجالس و دول مختلف کشورهاي متضرر از تحريم‌هاي آمريکا ما به جايي خواهيم رسيد که آمريکا نه تنها ادامه تحريم‌ها باعث تقويت جايگاهش نخواهد شد بلکه او را زمين‌گير و منزوي خواهد کرد و به و نابودي نزديک‌تر خواهد کرد و وقتي چنين فضايي بر جهان حاکم باشد آمريکا نه تنها به تحريم‌ها ادامه خواهد داد بلکه اساسا تحريم نخواهد کرد.

انتهاي پيام/

 

اخبار مرتبط

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس